Friday, March 20, 2009

hot tempreture....

sejak duak menjak tok eh tiap mlm panaz..ssh benar nak tido...erm...apa nak polah mlm2 eh..nak tdo x pat..nak plah blog p x da idea..p byk topic bah...hahahaa...ermm....next week bestday appy..mok blt..sebah pun bestday..nya tunag sekali..hadiah bestday ya ka..

erm...last night lepak kat penyet...makan byk woo skrang..tkut plak aku...night b4 ya lepak kat ilek2..best wooo..but mahal gila babes..thanks to christy..nya spon..erm..marek juak tgk syang u can dance...apa la punya cita..naseb tiket rm 5 jak..hahahah..nang cita bodo la eh....jgn sesekali tangga..beli cd cetak rompak kat cbu jak len kali mun cita melayu..rm 2 jak sekeping bah...hahaha..jaik aku..p nang bena..mengecewakan..mcm cita histeria yg kunun2 gempak ya eh..hampeh..cita stupid...lmk da aku x tgk wyg sebenarnya..nak tggu cita to fast to ferious eh...byk wyg best bln 4..hahahaha..exam final pun coming...gud luck intan!!!

aku dah pat tpt praktikal...x pat nak praktikal d miri eh..mcm biasa..dihalang oleh my mum..:(..brk nak hepy2 plan mcm2 ngan eijan..hahahaha..ya al niat x bait..hahahah....

esk x da kelas eh..nak tdo x pat..tdk terlelap till jam 730...aku peasan kat 'nya' kejutkan aku p last2 'nya' pun tdo pey jam 730 juak..apa ka 'nya' ya...hahahah

No comments:

Post a Comment