Tuesday, March 30, 2010

Final. Year.Project

Ya full name la..lebih dikenali dengan FYP atau PTA...alhamdulillah aku dah siapkan fypku yg dipolah hampir satahun di UNIMAS...aku nak ngucap tq kat supervisor ku eh..Assoc.Prof. Dr. Ernest Cyril De Run...terima kasih byk2 coz berik aku peluang jd student undernya eh..aku sangat beruntung coz nya byk berik guiedline time aku nak menyiapkan FYP ku..then tq kat suma kawan2 yg tolong kau untuk menyiapkan FYP...kayale ngan tama mmg byk menolong aku eh...n yg paling special tq utk parent...

Tajuk: Language In Brand Names:Malay Consumer Reaction

Poster tok dihantar untuk pertandingan

Yg kat atas tok poster aku yg telah aku siapkan sendiri untuk pertandingan poster lak...sumanya hasil tangan sendiri ik...heheheh..gud luck for me...31 march tok aku nd the other akan bertanding poster...hope aku berjaya..ada 42 org peserta..mms sengit tp InsyaAllah aku berjya..:) ada satu benda yg paling aku happy..InsyaAllah...FYP aku akan dibawa utk conference lak..teringan ngan firdaus..nya pun FYP pu d kemukakan dlm konference...aku pun penah nyimpan hasrat mok jd cam nya..hehehe...lastly...aku mendoakan agar aku mendapat markah yg memuaskan hati aku coz aku bertungkus lumus untuk FYP tok...5 jam kdrt...Amin....

No comments:

Post a Comment