Wednesday, March 27, 2013

Pompuan tapi macam laki

"oi..ko ya bukan pompuan.."
Cool..im a girl okay..hahaha..tapi suma laki yang pernah rapat ngan aku salu padah mcm ya..salu padah aku makhluk jadian lelaki..mybe perwatakan aku yang sikit kasar berbanding pompuan lain..and for all information memang aku lebih banyak kawan laki berbanding pompuan..bayangkan jak masa form 4 masok kelas teknikal..laki lebih banyak dari pompuan..

Teringat ngan kesah lamak..dolok form 4 ada sorang bestfren..nya pompuan but kmk 2 nang bekawan ngan laki lahh..kmk duak pelik..sebab utama lebih rami kawan laki sebab bila kawan ngan laki senangg..sik banyak songehh..ermmm sik banyak ragam padah orang..kawan ngan pompuan banyak perlu pikir..nak kelaka pun tepaksa kaber-kaber sebab mok jaga ati sebab pompuan tok cepat kecik ati cikit..tapi mun ngan laki tok senang..sukati jak kelaka..ko nak nganok..nak ngrepak sukati kita jak bila ngan laki sebab daknya sik cepat nak melatah..dan yang bestnya ngan laki tok bila daknya sik suka daknya more straight to the point..sik macam pompuan..suka kaka belakang-belakang..dan yang paling best bila banyak kawan laki tok daknya cover kitakorg..kira jaga ktkorg..hihihi..rindu ngan zaman sekolah..

Then bila masok zaman diploma pun macam ya juak..masok jak politeknik yang majoriti studentnya laki lebih menambahkan agik koleksi kawan laki..mungkin ada yang padah aku kenja masa ya butttt.. Sikda pun aku begaol lebih-lebih ngan laki. Yang menyampah ya mungkin sebab jeles..jeles sebab banyak kawan-kawan aku nak ensemm..oi oi oi..aku sik bulak okay..bukan sengaja nak bekawan ngan dak gud looking jak p nang kebetolan yang datang berkawan semua nak gud looking guy dan semua daknya layan aku macam baradik sendirik. Sampey kinek tok okay masih rapat kmkorg. Yang dari sekolah menengah pun rapat yang dari politeknik pun rapat sampey kinek tok..

Yang sik dapat di lupak..sampey kinek tok daknya akan padah..
"ko ya bukan pompuan tann"
Hahaha..mungkin aku tok lebih suka orang yang senang di mbak begaul and dik banyak songeh..kawan-kawan pompuan yang aku ada pun semua yang olah more to laki..bukan tomboi okay tapi lebih out spoken semua..semua yang boleh tahan mun ditegor dan dikrepak..ada kawan yang bena-bena pompuan eh tapi daknya lebih leceh kit. Mok kaka pun perlu beradab and lebih lembut. Boleh jak aku masok golongan mcmya p aku cepat nak ngantok kit..hahaha pa sidaknya lebih slow dari biasa..

Terus terang aku padah..sesiapa nak ada serius relationship ngan aku atau lebih dikenali sebagai my chan aku perlu lebih banyak bersabar dengan kerenah aku. Nya perlu tauk event aku banyak kawan laki jangan ingat aku bergaul over ngan daknya..sbb aku ada prinsip..walaupun banyak bergaul dengan laki aku sik mudah nak pegang-pegang or beguro lebih dari batas..semua orang tauk ya..semua orang tauk aku sik suka dipegang oleh nak bukan muhrim..serius aku padah..aku pernah nampa muka laki nak over bila bekawan ngan aku..hihihi ya automatik okay..tup!! Singgah tangan kat muka.

Dan sebelom menutup apa nak ditulis aritok aku nak madah sumting..buat laki-laki nak mula rapat dengan aku pliss jangan nak cepat perasan..ceeewahhh..rasa dirik kacak jak tapi ya kenyataan..jangan salah anggap bila aku kawan and rapat dengan ktkorang sbb ya memang cara aku..ngan laki or pompuan aku layan sama..aku layan baittt sebab semua umat manusia harus dilayan bait..jangan salah anggap jak kebaikan ya dannn yang paling penting jangan ambik kesempatan atas kebaikan nak aku berik..once ko polah jaik kat aku huh jangan ko harap aku nak singo ko gik..dan untuk my chan..tenkiu sebab memahami olahan saya tok and saya tau batas pergaulan saya between boys and girl and insyaAllah akan sentiasa dijaga kehormatan diri..dan perlu tauk event banyak kawan laki sayang saya tok lebih gik ke my chan dan sikkan layan my chan macam kawan laki yang lain..nya special kit..cheewahh..hahahaha BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment