Friday, June 14, 2013

Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..

Alhamdulillah dan syukur kerana diberi peluang sekali lagi olehNya untuk kembali ketanah suciMu..
Bertapa aku rindu akan tanah suciMu ya Allah dan aku antara yang sangat bertuah kerana diberi sekali lagi kesempatan untuk kesini. Ini kali yang ke 3. Bukan bertujuan untuk membangga diri namun aku tersangat bersyukur kerana dimurahkan rezeki untuk kesini menjadi tetamu Allah..
Walaupun sentiasa ketempat yang sama namun perasan yang ada bila berada disitok sik dapat di gambarkan dan diluahkan. Ketenangan yang ada di sitok sungguh luar biasa..sik dapat digambarkan..
"Ya Allah kau murahkan lagi rezekiku dan berikan lagi kesempatan untukku supaya sampai lagi di sini dan insyaAllah bersama Mahramku sendiri iaitu suamiku..insyaAllah.."
Semoga pemergian yang akan datang dapat bersama semua keluarga dan suami..kerana betapa aku rindu mereka semua..mak..nenek..abang..beb..aren..fiza.. Ya Allah..aku rindu..BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop




No comments:

Post a Comment