Thursday, August 29, 2013

Sayang seorang teman

Aku mengaku aku sayang kamu..
Aku mengaku aku cinta kamu..
Aku mengaku aku rindu kamu..
Sayang..cinta..rindu itu hanya sekadar teman biasa..
Tidak lebih dari itu..
Namun aku ingin kau tahu..aku ingin kau mengerti..
Aku tidak mampu akhiri rasa ini..
Aku tak ingin kehilangan kamu..
Kerna kau pernah menjadi yang teristimewa dalam hatiku..
Walau kau dan aku sudah punya yang lain..
Walau kau dan aku tidak seperti dulu..
Kau tetap sentiasa dihati..tetap sentiasa dalam doaku..

Terima kasih kerna pernah hadir membahagiakan aku..
Terima kasih kerna pernah menyanyagi aku lebih dari seorang sahabat..
Terima kasih kerna pernah menjaga aku seperti adikmu sendiri..
Terima kasih kerna kau masih ingat aku seperti dulu..
Terima kasih atas segalanya..

Aku sayang kau..
Aku rindu kau..
Wahai teman.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment