Saturday, January 30, 2010

heavy weight...


urmmm...sebut sal heavyweight mesti byk pompuan2 gumuk juz like me mengeluh..huhuhu...really??mengeluh jak x guna dowhh...try to control urself larrr...mun juz nak mengeluh sana..mengeluh sini.apa la bleh jadi??bleh kurus ka mengeluh..hahahha...sebenarnya..aku nak bukak kempen diet eh..untuk suma geng2 ku yg rasanya biggg size..p ku sa byk kawn2 ku bigg size...macm mak ku padah..

"ko ngan geng2 ko ya x da keja lain gik..nak makan jak keja"

sampai begitu omma ku padah ngan ku...hahaha...sebenarnya eh..ku dh diet dlm sebulan tok la...dengan berbekalkan minuman diet yg dipromote my omma resepi DR NORDIN yg kunun2 nya berkesan aku try...tp siesly bila aku minum jak aek ya nang x da rasa lapa...ada juak rasa turun berat badan p x brani nak timbang lok...pagi tek hosemate ku merungut...

"tan..nape ayu gi gim berat makin naik lg la...bukan nak kurus tan..sluar pun tak dpt zip.."
adoh2..pa ka jadi ya..hahahha..sebut hal gimk sa aku perlu sertakan sekali ngan senaman baruk cepat mok turun berat badan..huhuhu..lagikpun aku fight ngan member2 kat sibu ku kurus bulan 5..dapat ka owh..p aku ingin menyatakan kepada anda semua..aku sudah kurus!!hahaha..p sikit la..hahaha...kawan2..berik la aku semengat nak kurus tok..boh nak ajak aku kuar2 makan gik..hahahah...buat geng2 yg besar tek nak..kita berlumba2 la diet..ok??

No comments:

Post a Comment