Monday, January 18, 2010

is it really 30??too late ka??

"intan bila mau kawen"

"aku??30 la mungkin..insyaAllah..kenak?"

"30 ka??lambatnya la ko nak kawen.."

"lambat ka??kumpul harta dulu br kawen.."

"ermm..mun cmya 30 juak la aku kawen nampaknya...:("

huhuhu...he ask me when will i married...so i told him..30..ada ka nya padah lambat??ada ka orgg kawen awal kinek tok??setauk aku kebanyakkannya suma lambat2..buzy sana sini..busy mencari rezki..for me..aku ada aim sendiri..matlamat yang perlu dicapai sebelum kawen...mak abah gik..adik2 gik..rumah gik..keta gik..nenek gik..usu gikk..waaa....besar sa tanggungjawab eh...huhuhu..belom gik cita hal keja???apa nak polah pas belajar..really2 x sabar mok abis study...:) to him yg bertanya...kumpul harta dulu k..untuk kesenangan masa depan..bukan untuk aku pun..aku tumpang jak lak..hehehhe..tengok sampai kapan nya bleh tunggu..♥♥

4 comments:

  1. harta sik boleh di bawah mati...

    ReplyDelete
  2. mmg x bleh bwk mati..keja bukan k kumpul reta jak owwhhh..keja k balas jasa 2 org tua kita.....ya sebenarnya niat terbesar..nak molah both of them senang...:)25 tahun dah dak 2 berusaha k anaknya tok..kenak x bleh behidmat kejap k daknya larrr...tat wut i mean...

    ReplyDelete
  3. yea dear.. u'r rite.. make ur parents sng lok..this is ur chance... k dear? syg intan.. =)

    ReplyDelete
  4. yea dear.. u'r rite.. make ur parents sng lok..this is ur chance... k dear? syg intan! =)

    ReplyDelete