Friday, May 21, 2010

kaya vs sederhana

OMG!!OMG!! semua pempuan mesti mok impikan lelaki yg kaya...ada rupa...cukup sifat n bleh berik segala-galanya nak...before tok aku pun termasuk juak dlm kategori yg memilih lelaki yg mcm ya..erm..bukan apa...masa depan kan..tp pada masa tok after memerhati perangey org2 yg agak berda n berkemampuan tok aku trus out la dr list..huhuhu...rendah diri lokkss..tp ya kenyataannya..aku dididik dengan berhidup sederhana sik mampu nak ngekot lifestyle org2 berada tok...dipikir balit..beter kemewahan ya dtg dr hasil titik peluh kedirik..crk laki yg mampu hidup besederhana..belanja sederhan..pandey pikir duit masuk n kuar..ni nak keluar ajak...x da saving tok masa depan...tok setelah beberapa org yg aku kaji perangay2 nya...

bila aku dah polah statement mcm ya x bermaksud aku x mok org kaya k jadi teman hidup..sapa mok tolak rezeki kan..hehehe..tp mok yg pandey berjimat cermat dan pandey gaya hidup aku..sbb ya ku pdh..yang sedang2 jer pun ok...apa ada pada brg yg berbranded??makan ditempat2 mahal??ermm..soping pun kat tpt2 high class pun org sedangkan sebenarnya aku tok juz a ordinary girl yg x penah nak pikir nak makan kat hotel or tinggal di bungalow..mun bungalo pun rumah sendiri ok..mun kereta mahal pun kereta sendiri ok...

so..kepada mereka-mereka yg berkehendakkan lelaki yg ala2 kaya ya..pastikan diri sendiri pun dlm keadaan high maintenance juak..maksudnya..bila org tgk kita org tauk yg kita tok loaded juak...ermm..it's my opinion..so sapa2 yg x sokong..terpulang...

No comments:

Post a Comment