Thursday, May 20, 2010

saya ada seorang kawan baik yg sangat rapat dan sentiasa akan menjadi kwn rapat selamanya...apa yang saya terkilan ialah saya tida disisinya sekarang kerana dia sedang mengalami masalah yang membuatnya sangat tertekan....sewaktu dia mencari saya pada hari pertama saya tidak dapat menghubunginya langsung kerana line digi di rumah mak cik saya sangatlah teruk...dipendekkan cerita...saya sangat sedih kerana tidak dapat menenangkannya....

apakah masalah yang dihadapinya??

1. duit tidak ada
2. kemalangan
3. putus cinta
4. lebih teruk dari yg ke-3

jawapannya...4...

siannya ehh...geram yg teramat gilak ngan apa nok berlaku katnya...he broke up with her boyfren yg nya dah date almost 5 years n ia disebabkan oleh orang ke 3 yang my best fren kenal sendiri..so topik for today..kawan makan kawan..kempang ai bah pompuan ya..mcm dah sikda laki len gik ka nak rampas..hubungan org lain juak nya nak kaco...one word..'bonggok'...aku bukan nak marah-marah coz org yg ditinggalkan ya kawan aku..tp yg polah aku makin marah...org yg merampas ya......guna cara kotor untuk dapatkan my fren boifren...sangat2 menyakitkan hati...

yang paling x sangka...ada gik juak wujud manusia mcm gitu kat dunia tok..lakhnatullah aihhh....apa yang nya polah ya adalah salah disisi islam...ia adalah berdosa besar..mun perkahwinannya dilakukan atas landasan yang salah maka ianya akan berakhir dengan x tenang juak...ya yang perlu suma org tauk..bait nya islam ka...non muslim ka..india ka...sumanya sama..kess tok dah mcm molah nasik kangkang kat laki k nunduk laki...n i hope agar my frenn boifren tersedar awal dengan selamat n segala yg nya polah ya dapat dimaafkan kerna nya polah keputusan tym nya x sedar...aku n yang lain pun berdoa agar semuanya berjalan dengan lancar...Amin...and to that stupid gurl..watch out!!!!!!!jaga2..neraka la jawabnya mun ko salah..bertobatla pada Allah...

to whom yg fanatik juak ngan sumone...x payah la nak guna cara kotor utk dptkan org...kalau org yg kita suka ya x suka kat kita..juz lepaskan...carik org lain...boh terhegeh2 ngan org ya eh...gago jak nak menjual diri katnya...banyak gik eh org lain yg dapat dicarik...buruk2 ni pun muka kita...dah muka buruk muka ati boh buruk gik...mun ati buruk muka buruk..nang x da pakej la...cuba muka buruk hati bait..baruk ada pakej...kinek tok pun laki ensem x da nya nak kawen ompuan kacak..daknya carik ati yang bersih lagi murni gitu...:)

No comments:

Post a Comment