Tuesday, September 21, 2010

sumthing taht i dunno...:(

gelisah jak rasa hati eh pas hal mlm tadik..
peluka ada rasa cemburu dalam hati bila nya padah nya dah jumpa dgn sumone yang nya maok..
erm..maksud aku..she's the one nya..
sedangkan aku ngan nya hanya sekadar teman rapat yang luar biasa..
kenak rasa cemburu tok timbul tiba-tiba..
bukan first time nya padah nya suka kat org..
bukan first time nya padah ngan aku nya mok kawen..
maybe..
maybe sebab aku rasa dah masa aku ngan nya pelu ubah cara mek duak..
taun depan mungkin dah lain..
aku ngan masa depan aku..
aku ngan impian aku mengejar "syurga"..
dah ada 'syurga' yang lebih baik dr nya tp kenak perlu ada rasa cemburu kat nya..
sepatutnya aku rasa bersyukur coz aku mengejar 'syurga' yang sempurna n 'syurga' yang benar2 boleh dijadikan teman hidup dunia akhirat...
mungkin rasa cemburu tok hanya seketika..
tapi macam ni mun rasa cemburu tok yang akan makan dirik aku pun one day kelak..
macamni??
erm..rasanya aku ada problem perasaan tym tok...i need sumone to sit and talk with me.. :'(

2 comments: