Tuesday, October 5, 2010

it's october!!

i'm in a good mood to write my blog..ermm..
byk benda yang mok di share..
tapi sik tauk mok share apa dolok..
pejam celik tinggal lebih kurang sebulan lebih gik kat bumi UNIMAS tok..
mood untuk study sudah semakin kurang..
mybe coz keboringan telampau yang dirasa eh ddk kat unimas..
mok stay luar tp ddk kat umah bleh pecah kepalak otak tok..
juz bersabar untuk sedikt masa lagi intan..
juz like firdaus said

"biarlah sem tok sem yang terakhir di sinun"

:) insyaAllah i'll try my best..tp remember..aku study bukan pasal nya or sapa2..it becoz of suruhan agama..

belajar biar sampai ke negara cina

betapa tinggi darjat orang menuntut ilmu disisi islam..

next topik..
baruk balit dari bintulu..
bertungkus lumus menolong parent berjual sempena borneo international kite festival..
sambil menolong sambil mencuci mata..
seperti biasa lah intan..cuci mata selalu..:)
Alhamdulillah rezki yang diturun Allah melimpah ruah..
dapat juak kaber kredit kad for this month..
sian parent tungkus lumus crk duit k kaber hutang jak..:)
becoz of that aku x sabar mok habis study..
mok tolong both of them..
x perlu sidak duak lelah agik carik duit..
abah..mak..tunggu sikit masa lagi k...

the next topik is..
tok buan oktober..bulan orang graduation..
suppose aku pun akot graduate sama2 but bukan rezki..
mybe ada hikmah lain di sebalik semua tok..hanya tuhan yang tahu..
semua yang dirancang olehNya kepada kita ada hikmah disebaliknya..
dengan tok..aku ngambik pluang tok ucap congratulation kat my BFF KHADIJAH HASSAN atas tamatnya n secara rasminya dapat ijazah pada 10th of october 2010 tok..cograte djah..seriusly kmk cemburu kat ktk..tp bukan cemburu apa..cemburu kos dpt tamat on tym..again congrate..
then to MUHD FIRDAUS ISMAIL yang berada nun jauh d penang..yang akan konvo d UTHM on 11th of october 2010..congratulation...semoga rezki ktk 2 bertambah murah...
and sik lupak juak kat all my batch yang konvo..classmate WE10..suhaimi..n yang lain2 ya...congratulation..
for those yang senasib dengan saya..don't worry we will meet next year at the new UNIMAS hall with the grand open ceremony..InsyaAllah..

apa gik mok dicita...so far study tym tok ok..target mok dpt better result k exam tok coz juz only 8 credits hour..insyaAllah...
aaa...one more thingss...
saya tengah berusaha untuk menguruskan badan saya lagi..
target balit 68kg..insyaAllah 3 bulan tok akan berhasil..skarang tok baruk 2 mingu..
ada perubahan tp kita tunggu n lihat..
bukan berubah untuk kecantikan tapi lebih kepada kesihatan..:)
hope semua berik support atas usaha saya ini..


♥GAMBATE!!

No comments:

Post a Comment