Monday, November 16, 2009

akhernya..home..sweet home..

aku slamat pulang kerumah marek...what a very...very tired journey...hampeh..pilihan abeb paling tidak tepat...aku akan katakan tidak pada bus..huhuhu....men kali tunggu jak abg blt..better..marek tym lam bus sigek bus ngan amy..lamak x temunya...heheheh...holiday is not for me..byk keja pelu polah eh...fyp pun QA perlu di edar utk sebulan setengah toh..hopefully pat abiskannya...heheheh...

x pegi kl la cuti tok p ada plan ngan djah for holiday abis sem next year..free ticket.juz pay for the tax...60 pulang balit..pat enjoy ngan djah cnun..soping2..g genting..yeaaa....huhuhu..harap2..menjadi...byk plan eh..coz sepatutnya next sem ialah sem akher for me p extend 1 sem coz ada kantoi paper yang ku x pat ambik ariya..huhuhu...sebut pasal sem akher hopefully result aku sem tok gempak arr..p bila pikir hal paper im cam x best jak...heheheh...

apa plan untuk holiday???ermmm..tadik mak dah berik jadual untuk prepare bejual..macam biassa...i'm a bisnessgirl..hahahaha..yang paling x bestnya mak padah tadik...aplication aku untuk satu benda yang aku impikan ditolak untuk kali tok...waaaa....dengan alasan yang tidak munasabah...aku belum berumur 25 years old..dapat pakey ka alasan ya??x pat ka org mudak cam ku tok kontrol bisness besar???huhuh..tapi...aku x kan mengalah..next year aku akan apply agik cos next year age aku 25..huhuhu...bersabar k intan..mun da rezki ke sia akan ada juak..hehehe...tinggal gik 2sem kat unimas..pas ya pa nak polah owhhh...ada plan dah eh....macam nak sumbung study gik...hehehhe..aku target mun 6 month aku x pat keja aku sambong master..aku hope so...aminnn....

esok....
aku ingat plan nak makan mee hong kong leman esok tek...sapa mok ekot???appy..mun ko bukak blog ku tok msg me....pat kuar mamam esok..hehehhe..pat begosip2...banyak gisip2 liar tok..hahahha.......
k ar..esok sambong gik..nak plah sumting lok...

No comments:

Post a Comment