Wednesday, November 11, 2009

last...paper..

Alhamdulillah....

setakat tok exam ok...tp paper semalam nang terok abis eh...susah alu....sian eh...tp ku hope Dr rabaah consider nan suma student sem tok....iyerrr...abiskan masa 3 minggu juz untuk subject ya...hampeh alu sa ati eh...esok last parper...aku doakan aku pat polah utk paper esok...tqs for dr k sbb bg ku peluang ator suma asement aku..aku mesti tunjukkan aku da value!!!doakan aku k..him...all the best for presentation final sem...hope pat jadi engineer paling berjaya dunia akhirat..huhuhu....... aku da pesanan utk kawan2 ku...

first djah....
jah polah paper last esok bagus2..then ta 2 bleh enjoy puas2 utk 3 hari ya..kita mintak bnja den..g koke..g makan2...g tgk wayang..mun pat gi byk2 tempat...k???all the best jah!!!!

then epah..
kehadapan sahabatku yang berada d ums sabah nunnn jauh disana...boh cepat mengalah k...aku tauk ssh sikit kita nak tangkp pa d study p ko boleh bah pah..ko tere..so dun wory....

ya jak tek..to mila...peuz..n yang len nak study ya pun gud luck..x lamak gik ktk bis study and then medeka oooo..hehehehheheheh.....

1 comment:

  1. haihhh ucapan utk aku xda ka? hehe anyway, wishing u all da best in ur last paper. don worry much because Allah is always with u. keep praying and tawakal!

    ReplyDelete