Thursday, November 5, 2009

Face Book...

soory guys..aku dh tutup ku pun fb..maybe for tis moment jak la..byk benda yang polh ku nak tutup fb ya...banyak benda yang menhantuii bila bukak fb.. huhuhu...
problem.... problem.. problem...

first...

aku asyik ingat kat Nyaaaa...he's not mine anymore...selagi gik da fb ya aku mmg akan ingat nya balit an sumtime akan contact nya balit..how is he??hurrmmm...dah da baby??congrate..but bukan ya tulus dari ati ya..hahahha...damn..nampak ku gik da feeling ngan nya eh...but i really miss him sooooo...much..:(...ada yang dicarik it's not the same as him...hurmmm...hati ini sedikt pecah..retak cikit ok...hehehe..intan emo mun cita hal nya eh..next week 1 year nya anevesary eh...huhuhu....congrate again..but..ya pun bukan tulus dari hati..heheheheh....stop thingking about him intan..pleseee..it makes me feel sickk!!!hehehehhe....

second y aku ttp fb...


b4 ya ku nak cita la tek..kunun2 ku dh jmpa la lovely person yang mungkin dapat ganti tpt org kat atas ya nak..but..dr fb juak nya kantoi..waaaaaa....mungkin aku patut dengar explaination nya kan but sorry aku x mok terluka for the second tym..boy with club cannot be trust..bena ka???sbb ya ku plah keputusan untuk x berik peluang katnya eh...sorry again...untuk elak darinya ku ambik keputusan tutup fb walaupun ku tauk aku maybe akan jumpanya eh...tp jumpa2 ya boleh elak...why should i trust him bila nya x berterus terang ngan ku owh...byk gilak rasia susah aieee....entah la..mybe i should be alone for a long time more....

sebenarnya....

aku kalah ngan perasaan sendiri eh...kalah...susah aku nak ngakuk yang aku kalah ngan yg first ya..masih juak nak bertahan madah..

"owh..x pa..aku perempuan kuat yang x pernah nak nangis pasal boy.."

huhuuhu..kenak jak ku x padah cam tok

"owh..maybe nya bukan jodoh aku..i can find better"

hakikatnya..

"urhhh...damn...he juz the one eventhough nya married man...hahahha..i dun care as long as he love me..he can take care about me..."

perasaan salah lam hati bila aku juz melayannya balit as my frenn..adakah gik ada title kawan mun dah jadi camya kat org lain???manusia ni yang setabah ya???mungkin zaman nabi lok ada eh but tok eh..bukan zaman nabi gik..zaman manusia nak guguk eh...zaman manusia nak kalah ngan perasaannya dik pun..ya sebnarnya maybe bleh dikatakan zaman nak kiamat..maybe...hurmmm....

No comments:

Post a Comment